Sunday, January 25, 2009

Aku biNgung Ke BengonG


ergh,kengape dlm otak aku nih tetules pekataan ENPON jek..nape x pk sal lolipop ke,kaen kapan ke,swimsuit ke or pireng astro...argh,aku malas nk cite pepanjang,t kowunk jd muak nk bace,so aku pendekkn ah wlaupn aku tnggi...

camnih,ade sowunk nih die nk trade fon dgn aku..die nk SE z610i aku nih tok tuka ngan Lg shine ke970...hurm..kalo nk ikotkn,aku mmg ah nkLg shine tuh coz die cam cemen wo..kirenye t kalo aku kutok org,sng ah aku nk cemen diri sndri an...huhu..

agipn rugi wo kalo aku x tuka dgn die,fon tuh mahal wo...1zt2 kuar maw dkat 1200 gak..die nk fon aku coz awek die nk..standed ah pmpuan an,pantang bnde pink,sume dowunk nk..pmpuan nih,aku rase kalo dowunk dpat aer bandung,mmg dowunk x kn minom pnye,dowunk tgk n mengusha jek keindahan wane pink aer tuh..huhu...contoh sng an,cik MerahituJambu,ko tgk name die,name pn da ade unsur pink...same gak ah ngan cik Seety,penoh blog die ngan makhluk pink..(sape rajen komen blog aku mmg aku pomot kowunk)


ah,sambung blk ah cite,so,mmg berat je ati aku nih nk jual fon nih..(ko mmg berat)..ye ah,mule2 aku beli fon baru pakai 2 jam,akak aku da nk beli kat aku,pahtu bru pkai 2 ari,ade agi org nk..lantak ah,janji fon pasni masyuk jek..ha,kowunk ade fon yg agi maysyuk dr Lg shine tuh?? kalo ade,jom tuka..tarak hal pnye,ley kawtim2 membe..hoho...

so,ni ade ah sket review sal lg shine nih..



.

2 comments:

Anonymous said...

lol... napa tukar lak! bek bagi jew kat ct! hehe^^
ala.. k lah hp lg tu! shine2 lak tu!

SuperDzul on January 26, 2009 at 9:55 AM said...

huhu,skunk nih ngah bingung nih,2 bad da jadi bengong..hoho

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template