Monday, December 29, 2008

Erhhhh,,,,


Sperti yg aku gembar gemburkn ritu,aku an nk gi mid nk tgk superhero favret aku n beli brg skula..so,pagi td,aku da pn gih..
nk taw camne cite cicakman??
die camni,mule2 an....debushhhh....nede aku tgk cicakman,aku tgk HISTERIA ah,,,membe2 aku gatai lak nk tgk cite tuh..bnyak nyamok kot,tuh yg gatai x tntu pasal..wo,,,cite histeria an..overall 1/10...hampagas gile..x gune lngsung..cite tah pape..pahtu die wat sume asek mati jek..da tuh mati sume gaye same jek..darah tepancut pancut jek..so,x ya tgk ah..abeskn duet aku jek..seb bek aku x beli golden tiket..(aku an x biase tgk yg biase) :geli je dgr:
ha weh,gle wa ckap lu,kat ctu ade pukok kismes besa..bkn pokok kismis keyh..tp an,kn baguih kalo besa tuh pokok mangge ke,mangges ke, ayam ke..(ade ke pokok ayam)
da abes jln an,kitowunk pn gi ah mkn..aku mkn ah ciken chop coz x pena tgk weh,aku an owunk kamponk..walawei,mmg sedap,tp kalo ley pkai gune tgn,agi sedap an..ley jilat jari..jari membe ko jilat pn xde yg mara..ni x,nk mkn kne kaver2 jek..ni ha gamba die...da nk kenyang bawu aku ingt nk snap pic..

pahtu aku beli beg lak..bpak lawa beg nih..(sengal puji beg sndri)..tp aku xde gamba agi..t ah aku snap pic..bw,ni pic pukok mangge yg besa tuh..

6 comments:

desbliss on December 29, 2008 at 10:27 PM said...

wah...bole tahan besar erk selera makan ko..

hakhak...aku kini jarang on9, hanya ddk blkg tabir jea perati blog2 org. Kang aku kerap sgt update blog ko gak jeles sbb ramai peminat ko lari kt aku...kui3

Ok bro....entry ko sll buatkan aku terasa seronok kehidupan remaja tu.

Dzulfikri zulkiflE on December 29, 2008 at 11:42 PM said...

xpe bro,wlaupn ko ilang,aku stil ingat pademu...bluwek..

merahitujambu on December 30, 2008 at 10:51 AM said...

loh..napenyee x tgok cicak kamu..
gamaknyee kamo kena laa ble cd..
pastu ari2 tgok..jgn lupa g skool dh laa..
amboi..melepaskan geram dgn mkn byk ek..??heheh

Dzulfikri zulkiflE on December 30, 2008 at 11:07 AM said...

xsedap ah die nye ciken cop,bek mkn ayam masak mera mak buat..huhu

Siti Fatimah Nabihah on December 30, 2008 at 11:41 PM said...

hurm.. nasib bek xg tgk citer bod*#h tu.. hehe! thankz 4 ur in4mation kalu x kena ikut kwn2 tgk gak citer tu!

Dzulfikri zulkiflE on December 31, 2008 at 12:00 AM said...

seb bek seety x tgk,,,agi budus dr cite wonderpets taw x..huhu

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template