Saturday, January 3, 2009

Pagi WeyH


hoh,biasenye mmg aku x wat entri pepagi nih,tp alkesahnye skula da nk dekat...haram..abes r,kne r aku prektikkn diri aku bngun pepagi..sblom nih aku mmg de simpan cite2 nk jadi batman,tuh yg aku menjerumuskn diri ke alam klawar...pas subo biasenye mmg aku tdo blk smpai la aku dpt bau mknn dr bawah yg menandekn lunch da siap..hoho

so,aku nk bwang tebiat sket..asek buang smpah je an..arini aku nk cite serbe serbi sket pasal jadual aku..pepagi nih mmg aku mlekat ah ngan wajah kesayangan sume rakyat malaysia nih,iaitu,puan intenet...

pe la jadi ek kalo intenet xde..adekah kite akn bangun pagi dn membuang tebiat gi mandi sungai tyme suhu sungai x jaoh beze dgn keadaan di kutub utare or slatan??
ataw adekah kite akn cari awek yg cun2 n ajak dowunk men kengkawen??(walaweh!)

pahtu tgh ari aku ingt nk study sket ah..tp sket je la wei..am 1 muke suwat camtuh..eh x,sparoh muke srt suda..pahtu ptg nk kelileng 1 tmn n anta miesa nye prezen yg aku da janji nk bagi tyme pagi tp aer yg mencurah curah dr langit nih lak menghalang..

so,tulah serbe sket jadual aku..t ptg or mlm,aku update agih kalo de cite yg ley wat kowunk cakap..FUYOH!!

3 comments:

Siti Fatimah Nabihah on January 3, 2009 at 12:41 PM said...

selamat pagi.. ha! blaja rajin2 tau! hehehe.. bangun awal nnti k?

Mr. azmie on January 3, 2009 at 2:10 PM said...

good morning...semoga pagi anda ceria2 selalu

SuperDzul on January 3, 2009 at 3:30 PM said...

moning..huhu,,,
insyaALLAH ct..x ley janji..huhu

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template