Friday, March 13, 2009

Malam ke Pagi?


uih,skunk da kol 12tghmlm..tp akak aku die gi masak..aku pn ckp ah die gile ke nk mkn tgh2 mlm kn,yup2,itu die,dgn responding nye die jwab "pehal lak,skunk kol 12 pagi,brekfez r dol.."

lantak die ah,rini aku nk cite 1 pristiwe yg budak2 under age x ley tgk..kalo nk tgk pn msti d bawah pengaruh ibu bape n bkn pengaruh alcohol...kejadian berlaku tgh ari td pas aku blk skola..


Di sebuah kedai yg mnjual sume bnde bola2 yg da siap digoreng...aku dtg ngan sorunk membe akuh...

aku=weh,aku xde duet nih,ko agak2 die kasi x aku wat loan fishball 1?
membe aku=gile ko,jatoh r imej ko t,meh sini aku blanje,sok ko baya double ek..(kuang aja nye
membe..

sesampai d dlm kdai..
(untk pengetahuan kowunk,sebatang bnde tuh sringgit,kire ade 3 bijik ah kat lidi tuh,cam yg kat pasa tuh ah!)

membe aku=eh,bukn org yg jage ni dlu pmpuan ke? nape laki lak skunk..
aku=tuh ah,aku dtg pn sbab nk tgk akk tuh jek,,,ish..
membe aku=xpe2,ingt,ape yg penting? kejesame? sala,fishball yg pnting...

so,kitowunk pn gi ah kat brader tuh..

org kdai=nk pe dek?
membe aku=nk tanye umo abg ..ade ke tnye soklan sengal,ofcoz ah nk beli..
aku=betol3...
aku agi=bang,kasik bnde tuh 1..(sambel mnunjuk ke arah 1 bnde pelek yg srupe cam landak air..)
membe aku=sy nk fishball tuh sebijik..sebijik jek,tanak bnyk..(sambel tnjuk kat bebola sotong,ade ke ko pnggl fishball?sejak bile sotonk tuka name jd fish ha?)
org kdai=eh,nape nk sebijik jek,amek 3 bijik ah singget...
membe aku=xpe ah bang,sy da ade due da,beli 1 pn cukop ah..

JENG3!! ha,sape yg paham? hoho..berbaur lucah sket an..:D

fish Pictures, Images and Photosball Pictures, Images and Photos

6 comments:

kEy on March 14, 2009 at 12:31 AM said...

ish2...
aku xpaham...~ 0tak ku ini masih suci~
lalala~

Anonymous said...

kau nie.. teruk tol... dah la loya buruk.. haha.. aku suka beb.. ingt tahun depan apply raja lawak... hehe

Anonymous said...

member ko da ada dua bijik ape?

apasal dua bijik tu da tuka jadik sotongbol?

bukan patotnye dua 'anak ayam yg belum menetas' ke?

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on March 14, 2009 at 1:22 PM said...

aku sokong tu sufi.

dia ni bagus aply raja lawak.

merepek.kerepek.kelepet.telepet.melepet.!!!


~aku tidak lucah~

SuperDzul on March 15, 2009 at 12:17 AM said...

key-pergh,otak ko suci ek? msti ari clorox nih,,,

sufi n handhalah-kalo aku masok ko nk ke undi aku?

epal-pal,ko lucah ah..hoho

Anonymous said...

ek? aku ase takdek pun statement aku yg 18sx..

wohoooo..ko lucah takpe lak ek??

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template