Friday, April 24, 2009

Aku PembunoH


yup,aku hampir jd pembuno besiri pas aku nyares langga ank org..sblom ni aku pena bunoh semot,so,rekod aku da x beseh da pn..(sori cik semut,sy x sengaje pijak awk,sape suro dok lam kasot skola sy??!!!)

td aku bwak moto pnye ah feeling cam aku berkebolehan bwak moto tanpe gunekn mate...aku x pasan lak traffic light da merah tp aku slambe je jln cam la aku bute warne...skali,aku dnga org jeret...


org mlintas=woi!! bute ke!!

untk kaver malu,aku pn jawab...

dzul= kalo aku bute xde ah aku bawak moto!!

hoho..xde ah,ayat2 td hanye lakonan tanpe bayaran smate mate..tp mmg aku nyaris langga ank org...sekian dr aku yg bergelar pembuno..:D

5 comments:

kEy on April 24, 2009 at 11:16 PM said...

w0it, k0 la rupe nye yang nak langgar aku aritu k0t!!!

Siti Fatimah Nabihah on April 24, 2009 at 11:19 PM said...

ya allah.. baru sembuh dah langgar org! nk kena ni.. ish..
turut kesian dkt semut tu juga..
hahaha

SuperDzul on April 24, 2009 at 11:27 PM said...

key-la,ko ke? kalo aku tawu,aku langga je tros! hoho

Ct-aku pn simpati sgt2 kat semut tuh...

kEy on April 24, 2009 at 11:45 PM said...

oit....haha~
langgar la kal0 mao kne saman malu~
hahaha~

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on April 25, 2009 at 1:18 PM said...

ish3.

terok sungguh manusia ini.

kang kalau terlanggar orang.
ko nak bayar ke?

kui3.

~langgar dia sama lori~

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template