Sunday, April 26, 2009

Sape Yg TemaN Aku? VerSi Berhantu


smlm aku bru blk dr spital,ngn akak n adk aku ah,mk n bpk aku stil kat spital...
blk2 je,aku pn tros letak tgn atas bntal n tdo..(org len letak pale atas bntal,tp aku unik.:D)

ble bngun pagi,akk aku wat pejumpaan keluarge,,(wah!) die tnye kat sume orunk...

akk aku=dnga x smlm?

aku=dnga pe? mane de org bedengkur...

akk aku=aku baleng jugak budak ni kunk...dnga bnde laen ah bengong..(jage ko,aku repot mak ko kate aku bengong)

akk aku ckp die de denga bunyi pmpuan mengilai...

aku tyme tuh rilek je ble die ckp camtuh..(sbena bdn da gigel...)..akk aku nih mmg pelek sket,ternak bnde2 pelek nih kot,die dr die kat UNITEN dlu cam2 da die kne...

cite pnye cte,akk aku agi sorunk dtg,akk aku yg td pn crite ah kat dye,aku tyme tuh da blah da..pahtu tyme aku nk turun dr bilek,tetibe tedenga "biase ah tuh,yg kamu nmpk kat tangge ritu pn rilek jek"

aik,tangge? setau aku,kat uma nih ade 1 tangge je,tangge yg mnuju ke bilek aku..dn juge rumah tangge yg mk bpk aku bine..hoho..

pahtu aku pn tros ah turun bawah tnye pebende kat tngge..akk aku sume diam jek tanak gtau pape..laz2,aku pakse dowunk ckp pas baleng tin sardin kat pale dorunk..huhu...

akk aku ckp,tyme nk celebrate bezdey aku tyme tgh mlm tuh,tyme tuh kitorunk sume kat bawah ah ngah besakn bdn...die nmpak de pale yg ngintai kat tangge,bile akk aku pndng,die nek atas...

ah demmit,agak2 ah,kat atas bilek aku jek ade...jgn ah wat gua cmnih,ni yg rase cam nk cari rumah sewe kat pat len..nk jek aku hijrah gi oversea..ha epal,atie,cari ruma tok aku kat saba..hoho..

so,sapekah gerangan yg mengintai aku tuh? HAN.....hans isaac? hoho...

10 comments:

kEy on April 26, 2009 at 9:49 PM said...

ahhahhah~
tibe2 abis tu hans isac~
w0it lawak la~
ahhahahahha~

Dzulfikri zulkiflE on April 26, 2009 at 9:52 PM said...

hoish,ingt crite rekaan smate mate tiade kne ngene ngn yg idop ataw suda mninggl dunie ke? huhu...

epalejau on April 26, 2009 at 11:13 PM said...

saba? saba bukan oversea la, kecik..
itu over the sea..
kakakakakaa..
ko nak ke?
buleh..buleh..
stor blkng uma aku tu perlukan penghuni tetap..

Dzulfikri zulkiflE on April 26, 2009 at 11:25 PM said...

oversea ah jugak tuh! huhu

hamboi kaw,nape stor? da mule aku rase cam cite han....

epalejau on April 27, 2009 at 12:18 AM said...

han..han..han??
nape han? hanssssss isac lagik ke?

hoke ape..
ok la tu aku bg bilik stor..
kalu aku bg bilik kecik kat sudut blkg uma aku tu,
lagi syahdu ko tau?
tiap masa ko terima pengunjung..

AtieAbid on April 27, 2009 at 12:22 AM said...

wehu...
dzul nak berpindah kat saba..
jom2...

sedia pasport tau..
hape ko hengat saba nie malaysia ko xyah guna pasport..??

Dzulfikri zulkiflE on April 27, 2009 at 6:19 AM said...

aisehmen,pasport?
aku gune pas lawatan umum bole x? aku pn x tawu pe minatang tuh..hoho

Dzulfikri zulkiflE on April 27, 2009 at 6:20 AM said...

yeke epal,mknenye kat uma ko de bnyak hans isaac ah? gile gempak..misteri nusantara msti suke nih..:D

handhalah ibnu kamil on April 27, 2009 at 7:48 AM said...

oit.

ayat tak leh blah.
perlu ke hans isac?
erkk.
kompius aku ngan ko neh!

pindah la cepat2.
tu kat tanjung rambutan atau bukit padang.

masih banyak lagi kosong untuk orang mcm ko dzul.
hehe.

chow.

epalejau on April 27, 2009 at 9:37 PM said...

sabah bukit padang menunggu..
sok jgk aku g daftar nama ko..
bg nama penuh ko cepat..
ngn no ic..
no tepon..ngn nama skola..
cepat sikit dorg nak trace ko..

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template