Saturday, May 2, 2009

JangaN TeguR (ngarot!)


ok,aku da tgk cte ni,bule dkategorikn dlm filem seram bodo nk mninggal...

nape?

1zt,hampeh jln crite x mnarek..da tawu bule nmpak antu,agi wat2 brani gi sengsorunk...

2nd,de ke org mninggal,da mlm tuh bule biarkn jek,bukn ke biasenye reramai gilir2 bace yasin sampai pagi? xkn nk suro mayat tuh bace yasin sndri kot...bule lak nk gi tdo ah,tuh ah...

3rd,Mak aku x suke,,ibu x suke,ank pn xsuke,syurge bawah tapak kaki ibu..hoho..

bru 1zt tyme mak aku tgk wayang yg ade ekon,tp die da kate tuh yg laz die tgk...membazir duet katenye,die kate patot ah dlu arwah atok ko slalu bawak blk cd hindustan..hoho..

rating? perlu ke aku kasik? aku kasik 1 bintang jek..tuh pn bntang dlm filem intan tuh jek...

jln crite x mnarek lngsung,mmg cam &#^%!^#&!/....bak blk 8rnggt mak aku....

yg bez coz antu nmpak real jek....sekian dr dzul,kaki wayang era..hoho






9 comments:

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on May 3, 2009 at 8:08 AM said...

adei..
jul2x.
mak ak ckp tak elok tgk cite antu.
nanti jd antu skali...
hohoho..
sgh tak best cta antu..
boik0t3.

SuperDzul on May 3, 2009 at 9:52 AM said...

haha,ko pnakot weh,pahtu ckp x elok pulak..:D

neem on May 3, 2009 at 7:04 PM said...

tak best ke dik?
makcik nak g tgk hari tu, tp xde plak. ish33..

nak tgk je, setara mana cite hantu m'sia huahau

SuperDzul on May 3, 2009 at 9:41 PM said...

x bez..owh lupe nk gitau agi 1...tajok die xde kne ngene ngn cit etuh..hampeh..tah nape tah de wat jgn tegur..

Anonymous said...

aku ase kan..
aku lagik takut kot tgok ko..
banding tgok antu tuh..
kakakakaka!

Siti Fatimah Nabihah on May 4, 2009 at 11:51 AM said...

hahaha.. tu la! len kali tgk la cita wolverine! hahaha...

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on May 4, 2009 at 1:50 PM said...

oit2.

bkan takut.
tapi beriman.

aku musykil neh.
neem tu makcik ko ke?
hehehe.

neem2.

merahitujambu on May 4, 2009 at 2:42 PM said...

yeke x seram??
abs tu yg ko g tgok tu nape??huhu..
die kate jgn tgur..ko g tgur tu nape??hik2..

bensofian on May 7, 2009 at 1:24 AM said...

burok siku siot

dah puas ko dudok atas kusi empok pe semua pastu ko mintak duit blk kan..


siyes buwok pangai la ko neyh...berubah la weyy...tuhan marah ko thu. Ustazah kt skola xajar ekh?? Tu la ko masa kelas P.Islam ko serong masuk kelas P.Moral..pe kes??

Dah la malas nk sekolah kan ko yg mmg masih bersekolah...

lu pikir senirik!!

Assalamualaikum w.b.t

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template