Monday, May 11, 2009

Islam Hine Islam


yup,ni la contoh pmpuan or aku agi suke gelar as binatang..:D

sori,rmai org ckp mulot aku dr kecik mmg kurang aja,sbab tuh aku de kebolehan mncarot yg x diketahui rmai..:D

so,org yg dlm video aku tnjuk nih,mmg clake pnye pmpuan...

n dgn banggenye dowunk sebot name mak bapak dorunk..kalo aku jd parents dorunk,sure aku buno dr kecik agi...bak kate pepatah mlayu,kecik2 tanak mampos,da besa? besa sgt ke pmpuan nih,kalo aku nmpak,pergh,aku potong2 pale dorunk gune pisau yg mak aku baru beli kat kdai cik tipah td...


so,sekian entri aku yg penoh dgn kebencian...kill!!!


4 comments:

AtieAbid on May 14, 2009 at 11:10 AM said...

ni kalo anak aku nie mmg nak kena..aku gantung kat pokok yg ada byk kerengge..memalukan mak bapak jek..

merahitujambu on May 14, 2009 at 12:22 PM said...

xdapt tgok pon yg kt bwh tu..

ko jgn jd cmtu..
aku cili mulut ko nnt..
ko dah baik kan..
tp baik ckit jee la..hik2

Siti Fatimah Nabihah on May 16, 2009 at 5:41 PM said...

gla and bengong!!! bodo!!! hahaha..

epalejau on May 17, 2009 at 3:37 PM said...

babi la pmpuan tuh!

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template