Saturday, May 30, 2009

SengSare Ku TaMat


aku x suke tgk jam,trutamenye jamban..

tp,,,bile exam,stiap saat dn detik aku tatap dgn penoh bemaruah....tyme2 exam ni ah aku dpt mlepaskn dendam2 tdo aku yg tekumpol sekian lame...bkn pe,aku mmg nk jwb paper,tp apekan daye,aku x paham pn ape yg ditules kat ketas..adekah physic dn chemy suda menggunekn bahse arab? maybe sbab tuh aku x paham..:D

so,aku rase maw dkat 3mnggu aku x 2les pape kat cnih...aku ingt nk wat post baru bile umo aku da cukop 20 taon,tp apekn daye si Epal da rndu kat aku...(sile bace d shoutbox) hoho..

so,maybe pasni aku de mase sket untk blogging...tp siyes beb mmg gua bz...bkn pe,bz ngan tlg mk agi,basoh pnggan,sapu lantai,cuci jamban,sapu sawang n laen2..(pecayelah..)

td aku de kem dowh,mmg masyuk,satu2nye kem yg wat aku x bepeluh stitik pn,dnga cramah je,drpd gua khusyuk dngan fesi kasi cramah smpai ah aku ttdo lam dewan..(dlm keadaan yg mengcangkung..)

aku pn blaja ah 1 bnde nari budus nih..ape agi,meh bwat..ajak sume fmaily wat temasok haiwan peliharaan yg mempunyai 4 kaki..(binatang haram sperti anjing n B*b* tidak digalakkn..)


5 comments:

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on May 31, 2009 at 11:15 AM said...

Ak rasa mcm nak sepak2 je k0.
sbgai s0rang guru.ak pntg tgk plajar jwb sambil lwa.
h03.
ayat tak ble blah.
ak teg0lek2 baca.
rndu seh ak ngan k0.(sila jgn perasan,ak rndu ngan entry k0)
ha3

merahitujambu on June 1, 2009 at 9:01 AM said...

aku pon rindu ko jugak..lalala~..igt epal jee ke?~

merahitujambu on June 1, 2009 at 12:24 PM said...

yeke ko tlg mak ko wat sume tu..cm x caye je..ntah2 ko tolong tengok je..

epal on June 2, 2009 at 11:33 AM said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaa..
kan da terlepas windu aku ngan ko..
muahmuah!

SuperDzul on June 2, 2009 at 8:15 PM said...

yup,silekn rindu kpd aku kecuali kalo ko laki..hoho..
nantikn post aku yg brikut 3 bulan akn dtg..:D

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template