Thursday, June 4, 2009

Aku dan Gita


bile aku pegang gita aku,aku slalu men lagu kroncong untk ana,bkn kerna name,memori daun pisang(ha?) n laen2 yg bule mlembutkn ati gua..mmg x dpt dinafikn ati aku agi keras drpd batu kerikil,batu seremban,n ade yg kate agi keras dr batu belah batu bertangkup..

so,kali nih gua men lagu keras sket,pahni kompem ati gua jd batu..batu pe ek..batu caves maybe?

so,aku ingt nk men REVOLUSI,chord aku da tawu,juz intro n lick je aku xtawu,so aku cari n dpt ah lam mase 2ari..kurang same ngn ori..

tgh ah,aku men intro ngn lick die je,buang mase aku men full,bkn dpt payment pn..:D

14 comments:

Anonymous said...

hurmmm...
ok laaa...
bleh tahan...
pasni leh arr join band kugiran org kawin ek...
huhuhu...
apsal la x tunjuk muke mse men gitar...
kan macho laki men gitar nie...

SuperDzul on June 4, 2009 at 11:19 PM said...

tuh kalo org yg men nye macho,prob skunk org yg men tuh x macho...hoho

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on June 4, 2009 at 11:22 PM said...

hohoh

sedap gila ko main gitar.

tebayang2 aku mcm ngah makan kfc.

hohohh.

anoynymus, ko nak tau pehal dia tak letak gambo dia?

hohohoh.
aku tau kenapa.

kuang3.

SuperDzul on June 4, 2009 at 11:22 PM said...

sbab muke aku laki,x cam ko hand,muke aww...:D

Anonymous said...

sbb ape ek hand...

SuperDzul on June 4, 2009 at 11:25 PM said...

sbb aku laki sjati,xjual muke..:D

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on June 4, 2009 at 11:25 PM said...

siyes.

aku nak sepak ko.


ko nak tau sal apa?

sbb buncit.
hohohoh.

org buncit + main gitar = tak hensem dan tak kool.

hohohoh.

SuperDzul on June 4, 2009 at 11:27 PM said...

hand,ko kne lihat cermen..hehe..

aku istiharkn perang ngn ko! huhu

Anonymous said...

hohohoh...
ntah pape arr korang nie..

Anonymous said...

sape kata dzul x cool?
dzul, aku bekap ko!!!

errr..
bila nak maen gitar utk aku..?
:))))

Siti Fatimah Nabihah on June 5, 2009 at 8:11 PM said...

tul tu.. cool lah!
hurm.. dia jeles la tuh! hahaha
hehe..

SuperDzul on June 5, 2009 at 8:32 PM said...

epal! aku mmg syg ko lebeyh ah!
t aku men tok ko bile israel dtg memanggil..:D

thnx ct,hand die x pena dnga lagu revolusi,mak die x kasi dngaq radio.."D

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil on June 8, 2009 at 1:06 AM said...

hahaha.

kaw2.

ko kotuk aku yer.

mtg2 la awek ramai sapot ko.

ngade.

merahitujambu on June 8, 2009 at 9:49 AM said...

ati keras konon..tp nyanyi lagu jiwang gak..huhuhu..

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template