Sunday, March 1, 2009

Eh2,air La...


nmpaknye arinye suda tibe,nk x nk aku tepakse gitau kat kowunk sume gak,aku da x sanggup nk memendam prasaan inih..so,gua akn cite kn jugak..sbenanye...gua...gua..gua suke mandi sungai! yeah,itu die,mmg ko akn trase agak bangang kalo ko mnunggu dgn penoh debaran tadi...

so,rini akk aku ajak aku gi mandi sungai..ah,kalo die x ajak pn aku ikot gak..hoho..aku mandi kat ulu kalong,ulu yam..ha,bile sebot sal ulu yam msti ko da pk bnde2 koto sepeti 3gp an? owh tidak,ni kat pat len..bkn yg dlm 360 tuh..hoho

so,pe agi,akak aku pn besiap ah bagai cam nk pnda uma,ngan masak sumenye,aku ilek jek,amek kunci moto tewos gerak..aku tanak nek kete,jatoh ah standed aku kalo da belesen moto tp sTil menumpang org..untk pengetahuan org rmai,aku bkn ah mat rempit krane mengikot peraturan,mat rempit msti ah beratnye 70 kilogram ke bawah..agipn pejadahnye jd mat rempit kalo duet mnyk aku stil ayat mak aku an..jd lah ank yg bergune..hoho

so,smpai la aku ke destinasi yg aku tuju..da ah buwink nek moto,nape xde radio dlm moto ha? n pesal moto aku xde wiper? kn susa ujan..ish! ni ha gamba area sungai tuh..




amacam,lawa kn? kat tempat ko ley ke dpt camnih,dak2 kampung cam aku jek dpt tgk utan n sungai nih,kalo aku dok kelumpo,mmg xdpt ah..so,aku bebangge dok area kampong!huhu..kat tmpat aku xde starbuck,tp kat pasar pagi ade org jual serbuk kopi...sedap,starbuck bule challenge? beze die ngan starbuck juz xde wifi je kat kdai pkcik tuh..hoho..

so,sesape nk gi sinih,meh ckp kat aku,t aku ley tnjokkn jln,5rngg skali tunjok..muahaha! (ni la jd kalo ekonomi mrosot..huhu)

.

9 comments:

kEy on March 1, 2009 at 10:55 PM said...

hahahahahhaha....meng0m nye dzul...
hahha~! ade lak wiper kat m0to...ku mmg nak tergelak bile bce...ahhahahahahahhaaha~!

(*gelak n gelak lagi smpai terguling2)

AHMADSUFI6177 on March 1, 2009 at 11:01 PM said...

hahha... ape lah kau nie...

hhmm... aku ni budak kampung.. bab mandi sg dah puas dah... sampai badan aku dah jadi hitam legam mandi sungai.. tapi skg dah jadi kenangan indah aku... huhu...

fa_girl on March 1, 2009 at 11:15 PM said...

adess..
hahaha..
mmg cekik darah btl hang ni tau !!!
lbh baik fifa tanya pakcik2 yg ada di tepi2 jln tu utk tunjukkan arah yg betul !!!
hahahaha...

kEy on March 2, 2009 at 12:46 AM said...

hell0~!
alpha 1 dr alpha 2..
yEAH anda ditag..
sila la jenguk2~!

Dzulfikri zulkiflE on March 2, 2009 at 1:27 AM said...

key-bapak aku x kasik aku kete,so tuh yg aku ngidam nk wiper kat moto akuh...bumbung tok moto pn aku nk..hoho..

sufi-idop budak kmpung! hoho...

fa_girl-yela2,laz offer,singget tok tnjokkn jln..da diskaun gile2 da nih..huhu

epal on March 2, 2009 at 10:08 AM said...

nak bumbung, ko bawak jela keta lembu..

alaaaaaaaaaa...aku pun mandi aer terjun jgk.. lagik cantik tau! fuh, saje tanak tunjuk kat ko..kang ko jeles, terus nyelam tanak timbul2..

fa_girl on March 2, 2009 at 12:23 PM said...

Hohoho... Seringgit ? Still mahal tuu.. Fifa kan masih lagi pengganggur terhormat !!! Mana ada duit !!! Hehehe...

Haaa.. Kamu tlh di tag !!! Cepat tinjau di blog fifa... Lalala~

merahitujambu on March 2, 2009 at 1:35 PM said...

wah..bestnyee sungai..dh bape thn x mandi sg..huhu
kt umah dzul xde air ke..huhu..

merahitujambu on March 2, 2009 at 1:35 PM said...

wah..bestnyee sungai..dh bape thn x mandi sg..huhu
kt umah dzul xde air ke..huhu..

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template