Sunday, December 14, 2008

MacaM nih SapE yg x PanaZ???


sepeti yg kowunk taw,kat pat aku de org wat knduri yg dekat sgt ngan uma aku n yg aku xgi,tp tuh xpe agi,tp pe kes,tah die letak karaoke ke band ke tp mmg cam hampeh,ikot ati aku nih,cam2 da kua da,tp blog aku nih budak2 de tgk,so maintain x kuang aja r an,
kalo wat karaoke tuh aku x kesa,tp agak2 la sape yg nk nyanyi...hoi penyanyi yg sore xsedap cam bunyi moto legendary SS aku,kalo kowunk nk nyanyi sgt,gi r kbox karaoke puas2,xpe,t aku baya,asalkn kowunk x saketkn ati n wat tlinge aku bedara...cube tgk cam aku,aku taw sore aku x sdap,sbab tuh aku x pena nyanyi tyme org kawen...da tuh x pe agi,da r kowunk nyanyi bnyak pnye sedap,lagu korunk sume latest2 lak tuh..s. jibeng,fauziah latif,spin,spoon,budak spek itam n bagai lagi..mmg baru sgt...
so,sesape yg ade plan nk kuar,sile la ajak aku coz aku da x tahan dok uma dngar nyanyian merdu penduduk taman seri cahaye nih...


sshhh...jgn repot aw kat ketue pendudok sinih,kang x pasal2 post aku pas nih mohon ruma tumpangan lak..

3 comments:

bensofian on December 14, 2008 at 6:15 PM said...

Hakhak....hiburan yg ku rindui tu bro...sgt seronok ok mengutuk org di dlm hati tatkala persembahan sdg berlangsung...

Pape pon..bergembira lah dgn situasi yg menjadi pilihan dlm keterpaksaan mu itu..huhu

Skian..

nurizan on December 14, 2008 at 6:52 PM said...

haha kira hiburan tuh, bukan senang dapat hiburan camtu.. haha

SuperDzul on December 14, 2008 at 7:27 PM said...

so bro,kalo kowunk kawen,jgn le wat karaoeke,t ank kowunk kawen,xde yg nk dtg..huhu

 

DzuL 2009 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template